Jimmy Choo

Dagen D kom och Mickan conquered! Nästan iaf. Av fyra skor, två armband och ett linne fick jag fyra skor och ett armband. Kläderna var bara att glömma. Ena stunden var de där på galgarna andra var de borta. blinkade man så loosade man. Jag blinkade tyvärr.

Nejmen jag kom till H&M i kista kring 8 (fick för mig att det räckte). Det var ganska mycket folk redan då.. Fuck. 2 timmar i kö sedan släpte de på. Eftersom det var kring 70 pers före mig försvann alla kläderna. Men fine tänkte jag. Jag siktar in mig på skor och accessoarer. En timme efter öppningen var det min och 20 andras tur att ta sig in i den avskillda hörnan med skor, smycken, väskor. Jag hade funderat på om jag skulle sikta in på storlek 38 eller 39 men jag tog och plockade på mig en massa 39or i varianterna jag ville ha och testade en sedan eftersom den satt som en smäck frågade jag om inte alla borde sitta bra och hon sa att det kunde jag nog räkna med. Så jag fick två påsar att lägga mina fyra par skor i. Jag tog ett arband letade efter det andra och sedan försvann det sista av den mitt framför näsan på mig. Fasen!
Men fan! Jag är skitnöjd!
Skorna är så höga och omöjliga att gå i men fina är dom iaf! Ohh yeah! Jag är så glad att detta är över för det var jobbigt.. Puuhh!
Jag ska ta bilder och lägga upp när jag faktiskt har skorna och armbandet på mig så ska ni få se. :)

Kommentarer
Postat av: mom

heja Mickis! det går ju inget om skorna är omöjliga att gå i om de är tillräckligt snygga (hihihi) puss mom

2009-11-14 @ 18:25:12
Postat av: Sanna

Bra jobbat!!

2009-11-16 @ 01:39:12
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0