Helgens händelser

Ordnade ihop en liten after work i fredags. Jag, Hoffie, Therese, Ramin, Mikael och Louise drog ut. Vi skulle till O'Learys på Götgatan men där var det fullt så vi tog oss till Fenix istället. Drack en drink sedan åt vi middag. Snål som jag är, speciellt inför Jimmy Choo for H&M nu på lördag (IIIIIKKKKKKKEEETTTIIII!!!!!), så åt jag bara en toast skagen. Vi drinkade lite till sedan kom Anders och hans polare. Efter lite snicksnack drog Therese och Ramin, och vi andra tog oss vidare till Broder Tuck längre ner på Götgatan där Micke och Janne väntade. Vi kom väl dit kring 22-ish och de hade suttit där sedan 15-ish så de var braaaaa dragna. Shit alltså. Men det var skitkul. De var så fulla så de bjöd en massa. Haha! Fine by mee ;)
Vi satt där till halv 1 eller så sedan åkte jag, Mikael och Louise hem. Vi åker ju till samma station så det var najs att få sällskap. Väl hemma drar jag igång datorn och fixar med min Café World. Jag tar in täcket i vardasrummet till soffan och fixar. Serverar och sedan börjar jag laga nytt som tar fem minuter.
Sen så vaknar jag av att Emil väcker mig och bjuder på cheeeeeseburgare! Ohh det var gott kan jag lova :D
Åt upp den och så gick jag och la mig i sängen.
Sen så vaknar jag av att Emil säger åt mig att jag ligger tvärs över sängen och att jag måste flytta.

Efter det så var det lördag. Jag vaknade, åt en Kalles macka och slappade vid TV'n. Utgång med Seven som fick springa röven i småbitar på fältet och sedan dusch. Gjorde mig i ordning, körde till Kista, svor som en sjöman över alla loooooosers som inte har ett liv utan spenderar hela jävla lördagen i Gallerian och tar upp parkeringsplatser, köpte presentkort och sedan körde jag till pappsen. Ringer pappa, inget svar. Ringer Annelie, inget svar. Ringer Erik, inget svar. Ringer Mauritz, inget svar. Har inte nummret till Viking. Ringer Mia, inget svar. Ringer sedan Frippe för hans bil står där, inget svar. W T F ! ! ! ! ? ? ?
Började bli orolig att jag var sen. Vaffan klockan var 18.15 och visst jag hade inte kollat upp någon tid men kring där brukar väl saker starta tyckte jag. Jahapp. Stressad som fan knallar jag till lokalen och två boys står utanför. Artighets fraser hit, artighetsfraser dit. Mickan är snurrig som fan så hon säger grattis till fel person. Piiinsamt. Jag skyller på massa saker som inte hör dit och säger förlåt. Frågar om jag är sen och ser helt psykopatig ut i blicken och de säger nej så jag börjar chilla ner till den grad att jag nästan somnar av lättnad. Well well. Det var ju tur det iaf att jag inte var sen. Pinsamt värre annars.
Men sen efter det var det mingel till tusen. Mat och alkoholfritt (som btw är fett booooooorring!!!) och efterrätt och ytterst lite dans när det var som mest personer på golvet och ingen såg mig förutom Annelie så hon inte kunde tjata mer. Sen kring 23-tiden drog jag. Körde hem Mia och hennes kille och sen kom jag hem. Spelade lite golf och sedan gick jag och la mig och nu, Nuuuu, sitter jag på jobbet och förgås..

Känner mig smart efter att jag fixade konfigurering av Microsoft Outlook så vi kan komma in i störarnas inkorg igen. Well done if I may say so myself!
Har fixat allt jag kan med Farmville, Café World och Happy Aquarium så läser mest strunt och gör lite dittan och dattan.
Försöker göra lite research om när jag kan komma in i Kista Galleria på lördag för att vara först först fööööööööörst!!!!! (inte freaky alls, lovar..) och försöker fortfarande sålla bland allt jag valt ut men det enda jag kan undvara är ett armband för 199:- vilket inte märks så mycket. Så då kan jag lika gärna ha kvar det i min lista. :D
Well well. Måste pee-pee och sen får jag se vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: mom

men, vad var det där för fest? fyfiken :-)

2009-11-09 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0