The dop!

Innan jag hann böja skriva mitt inlägg så attakeras min fot av sylvassa kattungetänder. Ajje!
Jag sitter i sängen och skulle bara sträcka ut benen så kom tassar och tänder flygandes mot min stackars oförberedda stortå. Monster!

Dagarna har i alla fall gått och kissen verkar trivas. Igår natt sov
ajfan nu tuggar han på min lilltå! Faaan!
Hur som helst, igår natt sov han hela natten hos oss i sängen så jag sov ru
aaaaj!!!! fittas!! Fan vilket monster. Skulle döpt honom till Monster. Men nu har han fått byta rum så nu borde jag kunna skriva utan att mina tår dör en hemsk död.
Jo, jag sov väldigt dåligt för jag var så rädd att rulla runt och krossa den lille.
Dagen efter hade jag värk i hela min stackars kropp.

På lördagen jobbade jag fyra timmar. Sedan åkte jag till stan för att träffa Emmily. Vi åt på Pizza Hut. Min mat var wicked! Vi delade på Vitlöksbröd supreme (vtlöksbröd med mozzarella) sedan tiggde jag till mig pannkakor som egentligen bara barn under tio får, men tjejen var underbar och lät mig få det ändå. :D Sen tog jag päroncider till det och Emmily tog en pizza med champ, majs, vitlökssås och något mer. Minns inte men något vegetariskt var det i alla fall. Det var väldigt gott och så i alla fall! En riktigt bra lunch! :D

Sen åkte jag hem till Emil och kissen som vid denna tid ännu inte fått ett namn. Det är svårt som fan att döpa en katt alltså. Kissen är så cool också så inget namn duger åt honom heller. Fattar inte hur det gick att döpa Scottie och Tennis så bra..
Sen chillade vi lite och sen på kvällen gick jag ut och Emil tog över Jim för att se på det mest överskattade programmet någonsin. Det ÄR så jävla tråkigt och jag fattar inte hur fan svenska folket kan titta på skiten. Fy fan! säger jg för Eurovision song contest. Sverige kommer A L D R I G på bra plats så varför ska man se en stackars svenne förnedra sig så totalt? Helt jävla fucking meningslöst så jag får tuppjuck.
Nej för fan säger jag! Jag och Jen totaldissade skitmusiken och gick till en rockbar ist! Det gott folk är musik!

Idag vaknade jag vid 7-tiden av att kissen är tokig och flummar runt. Hoppar in bakom rullgardinen, hoppar runt i sängen, tuggar på sladdar och grejer. Jobbigt. Sen fick vi äntligen honom lugn så sov vi några timmar till. Men när vi då gick upp så fick vi äntligen ge oss på att namnge honom. Förslagen var Doyle, Reese, James, Bruce, Phil, Shaaban och några andra som bara dök upp. Men dessa var alltså de som hade hängt med längst. Först la vi lappar med namnen på golvet så skulle vi ta det som han gick till först. Men njaaee.. Sen hade vi en annan usel ide och sedan ytterligare en. Sen gav vi upp och döpte honom, med ceremoni och hela kittet, till Doyle. Stänkte lite vatten på honom och sa väldigt högfärdigt; nu heter du Doyle. Fast jag tror nog han kommer kallas för kissen rätt ofta ändå :P

Bästa bilderna vi tagit följer här:















På den näst sista bilden är han nyligen döpt. Därför han är lite blöt på huvudet :)


Kommentarer
Postat av: mom

Doylicious pics

puss mom

2009-05-17 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0