Solna centrums "bytardag"

På tunnelbanan för ett tag sedan såg jag en skylt för en så kallad bytardag i Solna Centrum.
Man "fick" byta barnkläder, accessoarer och sällskapsspel. Och man fick bara byta inom respektive kategori. WTF!?
Varför fan ska dom sitta där och bestämma vad jag får och inte får byta? Ska ni ha en jävla bytardag får ni väl för fan låta folket byta vad de vill byta.
Blev lite sur där.
Sitter och pratar med Lollo just nu och hon sa en bra sak om detta, alltså att han man ett barn som blivit stor inte fan vill man ha fler barnkläder då. Ska man behöver skaffa fler ungar för att Solna Centrum säger att man inte får byta vad man vill?
Idioter! :)



JAG ÄR INTE OK! JAG LOVAR!

Kommentarer
Postat av: mom

hahahahahahaha tack för ett gott skratt! puss mom

2009-05-11 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0