Book!

Jag har fått hämta min nya bok!
Jag köpte ju fyra böcker från Bokus. Sen en dag fick jag ett mail, eller två mail, om att  mina tre böcker nu är skickade och går att hämta om några dagar. Vaddå tre?? tänkte jag.
Andra mailet lyder: Din bok Mario Testino är försenad. Vi skickar den så fort vi kan.
Aahh.. Därför bara tre..
Här tänkte jag då att jag skulle maila för att vara säker på att jag inte skulle behöva betala mer eller så. Sen ville jag veta varför den var försenad också.
Detta var den 9:e maj. En liten stund senare får jag ett mail tillbaka där det står ungefär såhär:
"Hej och tack för ditt mail!
Vi firar nu Valborg och första maj.

Vi besvarar ditt mail så fort vi kan när vi kommer tillbaka den 4:e maj,

MVH
Bokus."


Jag fick tokspel och skrev ett elakt mail tillbaka för att
1, Alla, ALLA, hatar autosvar!
2, DET VAR JU FÖR FAN DEN 9:E MAAAAAJ!!!!!! Ta bort era jävla autosvar när det gått effing jävla 5 dagar.

FYI så har jag fortfarande inte fått svar. Om ändå "jobbet" hade en svarstid på 20 dagar. Dang! Då hade Stockholmarna gått under för de är tydligen helt och totalt jävla hjälpalösa små sniglar utan oss.

På tal om jobbet så är jag jävligt trött på alla korkade människor. Jag helt och fucking jävla totalt accepterar inte idioti!
Idag hade en en människa som ringde och frågade efter OCR-nummret till halkbanan så hon kunde betala. Jag var en halv sekund från att bara ställa mig upp och skrika som en mad woman! Liksom ett sånt därnt hysteriskt crazy-ass mongo skrik.. Usch!
Senare hade jag en människa från Håbo kommun som ville veta när hennes buss gick. DU BOR FÖR FAN I UPPSALA LÄN!!!!!!! Ring inte mig och slösa på min jävla tid och ta upp andras kötider!
Henrik hade idag en människa som ville ha ersättning för att hon ramlat i trappan. Varför hade hon ramlat? Jo, hon missade sista steget. Och det är ju då vårat fel.. *duuuh*

Privatperson 1 (P1) ringer privatperson 2 (P2):

P2: Johansson.
P1: Aaa, tja alltså. Jag typ liksom spelade såndär brännboll yo utanför ditt hus och sen ba så liksom vare värsta hålet i marken så jag ba snubbla och bröt benet. Så liksom ge mig pengar alltså..
P2: Självklart! Jag ber om ursäkt! Det var helt mitt fel. Hur mycket vill du ha? Vad har du för kontonummer?

Finn en massa fel och du vinner.

Men jag menar, kom-i-gen, tror du det själv eller?

Jag blir lite trött..



Igår var jag och shoppade lite. Jag köpte en fön som lockar håret. Och inte lite! Scheit! Jag blåste på kortare än det stod och mamma vi ser typ likadanat ut nästan. Nejmen den är klockers iaf för kör man lite kort så får man snyggt vågigt hår. Remington Sprincurl heter den och jag köpte den för 6hundringen på Elgigantos!
Sen köpte jag en vardags kavaj i lite länge stil. Jag hittade en på hennes som var snygg men den fanns inte i min storlek för den var lite gammal. Gick till Zara och hittade en som jag lämnade direkt på grund av priset och sedan hittade jag en till som var dyr men jag tog den för jag var trött..
Annars har inte så mycket hänt eller så..

Imorgon har vi haft kissen i 2 veckor. Det känns mycket längre kan jag lova. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sl kundservice borde ge ut en bok med de korkadeste påringningarna! hahaha :-)

2009-05-28 @ 21:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0