I'm dööör!

Jamen vaffan! Var och talade med en annan tatuerare, de som gjorde pappas och Annelies, och där hann vi inte ens komma till väntetiden för han bara avfärdade min råcoola idé direkt! Fasen så sur jag blev. Bla bla färgen fastnar inte, bla bla huden åldras mer, bla bla bla bla BLA!!
Mitt liv är över! Vad göra? Ingenting. Kan bara lägga mig ner och sjunka genom golvet. Men så är vi ju på våning två så måste jag sjunka genom golvet igen och det kanske var nog så svårt första gången. Vad vet jag, har inte gjort det förut..
Men whatever. Får väl lista ut en ny cool idé men det tog lång tid att lista ut denna så jag vill liksom inte behöva göra det igen. När jag började tänka lite smått tidigare så dök det upp små vingar på insidan av armarna men ja jag vet inte. Sen nu kom jag och tänka på vingar längst ut på axlarna fast fortfarande bak och inte på sidan så att säga.
Jag sitter nu på jobbet och beklagar mig. Men liksom det är inte måttligt vad sur jag är!
Vill verkligen ha men nu är det ju svårt när man helt enkelt inte vet vad man ska ha.. Usch alltså.

Men nej nu ska jag chilla lite på gnället. Är ju sjävklart bättre att de säger vad som gäller än att de bara visst vi kör hårt så får vi se vad som händer..

Kommentarer
Postat av: Sannamagdalena

Kan du inte köra med ett "tramp stamp"(svanken) där det står Dogo.. hahaha de är humor det plus att det blir en liten tribut till din blivande vovve

2009-03-12 @ 10:42:13
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: momma

check dis out: Jace Everett - Bad Things

2009-03-14 @ 20:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0