Pinsamt, Aftonbladet!

Jag får fan tuppjuck jävla fitt Aftonbladet!!!!

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5541180.ab

Om bara normala människor kunde jobba på Aftonbladet skulle de slippa min rubrik FUCKERS!!!

Titta på filmen och om ni inte ser hur krejse det var med massa fotografer och skit då jäklar. Sen den där killen som tror han kan leda trafiken åt höger och vänster är ju tamejfan dum i huvudet. Och om man bara kollar på bilen framför som kör iväg och nästan kör över idioten som "leder" trafiken så kan man väl tänka att det nog inte direkt var bussens fel.
Och lyxbil? En Mercedes? Kom igen! Budget budget budget skit för fan!! Bondebil tycker jag mig minnas att Mercedes smeknamn är.
Och hans lyxbil? Inte fan är det Tarantinos bil. Det är ju nån jävla hyrbilsskit för fan! Eller nej se på fan. Tarantino flög hit skiten från var fan han nu kom ifrån.

GAAAAAAHHHH!!!!!

Jag säger stackars förare på den bussen som behövde stå ut med en massa skit i det området. Som att någon från en parkering har företräde. As if. Visst det var Tarantino men nää.. Fan heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0