Festprissen Doyle

Igår skulle jag och Emil till Biljardpalatset och spela lite flipper och biljard. Jag ordnade mig najs och drog på mina gigantor-klackar. För dom är så snygga. Men efter ett tag så var det inte så skönt med klackarna så när vi kom till tuben hade jag så ont i fötterna att vi stod nere på perrongen och var i valet och kvalet om vi skulle åka eller ej. Beslutet blev att vi istället skulle ha en uppklädd filmkväll, till mina fötters stora glädje.

När vi kom hem var dock hela lägenheten proppad med kissar från området. Doyle var fett dragen med en Screwdriver i ena tassen och den andra kring någon misse med stoora "hooters". Slipsar hängde på handtagen till dörrarna till sovrummet och köket.
Ljudet på musiken var maxat och bland annat var glaset till vitrinskåpet trasigt.

När kissarna märkte att vi hade kommit tillbaka blev det fullrulle! Den kisse som visste hur man öppnade dörrar gjorde det och resten sprang efter honom ut. Doylen var inte glad på oss för att vi förstört hans kväll men nog var han nöjd när mamma hjälpte honom hålla undan pälsen när han kramade toaletten. Ungdomar alltså..

Kommentarer
Postat av: mom

moahaha, du hade rätt! skitkul. men vilken film såg ni då? du svarade junte på mobben så jag kunde inte hålla mig, men jag skrattade som Kendra ungefär....

2009-07-06 @ 14:53:43
URL: http://byhola101.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0