Det känns bara lite onödigt...

Jag är ju dagligen inne på bostadsförmedlingen och så såg jag idag en lägenhet i Gamla stan. Coolers tänkte jag men liksom man vet ju att man inte kommer att få den. Men nyfiken som jag är går jag ju in och kollar. 1460 i kö. Vad tänker den stackarn som faktiskt har plats 1460? Tror han verkligen själv att han kommer få den? Idiot.
Själv tar jag bort alla lägenheter där jag har plats över typ 80 eller så. Jag menar lite realistisk får man ju va.
Den som stått i kö längst för denna lägenhet har stått i kö längre än vad jag levat. 1985-03-11. Bra där.

Anywho..

Håller på och läser min bok, Cody Mcfadyen "Dödens ansikte". Den är sjukt bra! Köpte den på engelska till morbror Jan och han tyckte tydligen den var bra så då köpte jag den på svenska till mig själv och jag kan inget annat än instämma.
Sjukt hemsk och bara uuschsllsssshchchhcshlli buusccshchhcsschlli!

Är ganska gnällig för den jävla arbetsledaren som är just nu är så jäkla partisk. Är han sur över något tar han ut det över mig mestadels. Blir lite pissed. Han fördelar fett inte arbetsuppgifter rättvist, iaf inte de roligare arbetsupgifterna. Han har typ sina "favoriter" skulle jag vilja påstå och det pisses me off!!

Btw så är jag klar med boken. Mycket bra! *klapp.klapp.klapp*

Kommentarer
Postat av: mom

1459 däremot, han är ju inte ens sist. hahaha.

nä, men jag tror att han som är sisten snubblade över lgh i samma ögonblick som den kom in på förmedling.

"yes jag är först i kö!"

ända tills några minuter senare, då han låg på 438 plats osv, osv,

2009-02-19 @ 22:07:42
Postat av: Onkel Morbror

Visst är den sjukt bra? Med betoning på sjuk som sagt... Hoppas det är bra med dig!



kramar om



Hoppas vi ses snart igen, alltid lika kul! Ska du inte uppåt nåt med R eller så?



Ta ta!

2009-02-19 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0