Hey to the ho(e)

Nu var det länge sedan sist på grund av några orsaker..
Jag har under denna tid tex varit i London, svettats floder på en klubb och i en säng, tappat bort mitt pass på hemvägen kring 1000 gånger, lackat på Hoffmann typ 500 gånger, aldrig varit nöjd med hur mycket jag fått sova, köpt 2 par skor, 3 mjukisbyxor, en ascool "coffetablebook", beställt fler ascoola "coffetablebooks", 3 klänningar, ett gigantor-linne som fick bli klänning, en sambuca raspberries (!) som är rosa och fin, 6 dvd för typ 40 pund, Depeche's nya, en ny Dior parfym, stringbindor!!! (hittade dom i London men absolut inte i Sverige. Vad är det för fel på los Schwedos??!) och lite mer!

Jag har hittat massa ny musik som jag tänkte dela med mig:
Santogold. Albumet Santogold har en hel del bra låtar tex Say aha, LES artiste, Shove it, My superman, Lights out, Unstoppable.
Esser har inte släppt så mycket än men album är på G typ 5:e maj tror jag. Några bra låtar är Headlock, I love you och Satisfied.
Crystal Castles spelar väldigt underlig musik, men den är riktigt cool. Några bra låtar här är  Magic spells, Untrust us (bästa) och Alice practice.
Linneas pojkes band Chik budo har kläckt ur sig en låt som får mig att smälta, den heter Disappear (mammsen och sannapanna får länk av mig om de vill ha)
Lite udda men The Verve har tydligen en låt som heter Lucky man som faktiskt är mycket bra. De har ju några andra bra låtar också men de är ju lite gamla liksom.
Kanye West - Heartless
Sunlounger - Crawling och In & out
La Caution - Thé a la menthe

Slut :)

Kommentarer
Postat av: Sannamagdalena

Do the länk-thing!

2009-05-01 @ 01:16:57
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0