Hellu

Hej, min nya blogg.
Jag heter Mikaela och har precis bytt från en annan blogg. Vi ska nog komma bra överrens så länge du inte är dum eller så. :)
Tråkiga skämt åsido så ska jag försöka lyckas bättre med denna blogg än vad jag gjorde med förra. Lite mer bilder, lite mer inlägg och bara lite mer helt enkelt.
Planer har jag, stora planer på att köpa ny mobil med bättre kamera så jag kan mms-blogga och ha mig. Den lilla skitsaken jag har nu producerar inte jättebra bilder tyvärr. Men som sagt, snart hoppas jag det blir ändring på det.

Nu ska jag återgå till att kolla på Bones. Yaay! Mycket bra serie det där.
Och btw när vi ändå talar om serier, är det bara jag som är sjukt pissed för att Studio 60 lades ner? Vaaad i hela världen gick det beslutet ut på? I don't get it. I really don't..


Kommentarer
Postat av: mom

studio 60 las ner för att amerikaner är korkadare än europeer.

2008-12-08 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0