Avlopp är äckliga!

Idag har jag dammsugit och städat röven av mig. Jag smörar för Emil, min pojkvän. Emil är alltså sur på mig, dock utan riktig anledning enligt mig. Han överreagerade och därefter gick allt åt pipan. Hur som helst så kommer han hem idag så jag har städat, jag har fixat Top Gear och jag ska köpa sallad från vårt favoritställe. Vi brukar ha Top Gear-måndag med självklart Top Gear och sallad. Så jag tänkte surprice'a honom. Sen har jag gjort det äckligaste jag någonsin varit med om. Jag har rensat avloppet i handfatet i badrummet. Åhh, mina kräkreflexer var på top! Usch, det såg ut som jag vet inte vad, eller vill iaf inte skriva här..
Men händig som jag är funkar avloppet nu prickfritt!
Det borde Emil ochså bli glad för tycker jag. Det har alltså tagit minuter för vattnet att helt åka ner. Rådrygt när man borstar tänderna för då samlas allt skum på kanterna och blir äckligt. Så man måste liksom stå där och skölja bort det, men då tar det en stund för vattnet att rinna ner igen så man måste skölja bort gucket ännu en gång. Och. Så. Vidare.. Ni fattar.
Jag ska snart iväg och köpa lite grejer i Kista. Under tiden Emil varit borta har jag haft sönder hans tröja. Trådar är i mitt försvar otroligt roliga att dra i! Hur skulle jag kunna veta att det skulle bli så illa som det blev? Jag behöver alltså en nål. Jag hoppas för mitt liv att typ Hemtex eller Clas Ohlson har det. Annars måste jag låtsas som om Emil glömde den i Prag. :P

Anywho, jag ska nog sticka till Kista nu så jag inte hamnar efter i schemat.

Kramar

Kommentarer
Postat av: mom

Håller tummen för att han inte läser bloggen om tröjreparationen gick åt h-e hihi

Fast nålar och sånt shit brukar finnas på Ica. Eller kanske bara Ica på landet??? (Eeeeek! Ich bin ein lantis)

2008-12-11 @ 13:09:00
Postat av: mom

men va fäen? jag ville skriva "hihi" mellan asterisker men då blev det fet stil istället, annoying.

2008-12-11 @ 13:13:56
URL: http://byhola101.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hur rensar man handfat? Mitt är oxå så där segrunnet.

2008-12-11 @ 22:15:22
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Nu ligger årets sista design ute, kika in om du är intresserad av en ny till din blogg :) Välkommen!

2008-12-11 @ 22:19:43
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0